måndag 19 oktober 2009

Jobbig vecka

Imorogn är det privatekonomi prov och onsdag ska jag & Sara upp till Haga och hålla en mattelektion och torsdag är det samhällsprov fredag är det svenska nationella muntliga, vilken toppenvecka! Sen glömde jag att på lördag är det högskoleprovet så har prov varje dag ungefär, så underbart! Och jag är så sjukt seg med att göra saker så min vecka lär gå åt massor utav plugg så höstlovet är efterlängtat!
Annars är det ju ett tag sen jag skrev det har hunnit vara marknad och Vicky var här uppe, så vi alla fyra umgicks de var trevligt!
Imorogn blir Issa 18 också, grattis i förskott!
Jag fixade internetdosa idag, massa vuxenpoäng på det!
Jag är inte riktigt på skriv humör så de är antagligen anledningen till att jag bara staplar upp det jag skriver och jag har mycket i huvudet nu jag tänker på så stänger ofta ute saker jag inte borde stänga ute.
Ni vet man brukar ju säga att tjejer är komplicerade, jag tycker tvärtom. Jag förstår mig inte på vissa killar och absolut inte hur dom tänker.
Glömde nästan bort jag blir av med min tandställning den 3 december antagligen! LYCKA!
Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande.
Saknar min kinky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar