onsdag 9 september 2009

090909

Har inte tänkt på att det är 090909 idag, eller inte för ens igår när Johan skicka sms om det. Inte för att jag tror att det är något mer speciellt mer än att det är samma siffror hela tiden.
Sitter i soffan med min svenska uppgift som jag behöver skriva klart idag för tror inte jag kommer ha tid till det imorgon och sen ska den in.
Jag är väldigt slö just nu så när jag är klar med den tänkte jag se en film eller något sånt :)
Näsa vecka är det skolfoto och vi ska väl göra något kul på det och vi ska vara i teman tror jag och jag blev i matte fysik temat så får se hur vi ska göra det men det blir nog kul hoppas jag!
& jag har köpt ett till par skor :)
Ne jag ska försöka skriva klart den nu och sen hitta en film jag vill se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar