måndag 21 september 2009

TOLV DAGAR!

Sitter och spelar musiken från en Victoria Secret Fashion show, jag ska åka på en sån någon dag. Det är magiskt, jag älskar att se på det jag blir så uppspelt och känner adrenalin genom kroppen. Vet inte varför det är så men det bara är så bra.
Det är 12 dagar kvar tills jag fyller 18, 12 dagar! det är redan nästa lördag. Jag vet inte vad jag vill ha, eller jo en mobil för jag behöver en! Och jag behöver nog nya hörlurar, igen. Jag borde inte få hantera hörlurar, jag menar denna gången var jag EXTRA försiktig för det är mitt sjunde par eller något nu men ändå går de sönder! Jag förstår inte vad jag gör för fel, jag behöver en brukshandvisning på hörlurar.
Sen dagen jag väl fyller 18 har jag inga planer på hur det blir, eller först blir det nog lite släkt här sen vet jag inte. Jag och Johan prata på om vi ska åka till Lipz men jag vet inte riktigt hur jag ska komma hem eller vart man ska vara först, usch så mycket att tänka på. Men är det någon som har en lägenhet i trollhättan att låna ut mellan den 3-4 oktober är det väldigt trevligt! haha.
Eftersom jag går i trean är det mycket projektarbete på gång och jag och Sabina har nog kommit på ett bra sätt att gra vårat på nu efter allt fram och tillbaka, så jag hopppas det blir bra. Jag måste även skriva en projektplan tills på fredag inte lika kul och så måste jag prata med Elise om loggbok.

Snygging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar