torsdag 24 september 2009

:(

Mitt humör sjönk och blev dåligt humör ganska fort, vet inte varför men det blev så.
Och jag vill verkligen inte ha mitt filosofi prov imorgon, allt annat än det, till och med ekonomi.
Det känns inte som detta inlägget kommer bli så sjukt posetivt men jag skriver ett ändå för att det är skönt att bara skriva, även om det inte alls är vettigt och jag borde lägga mina ord på min engelska läxa men jag tänker nog skriva av facit för jag hinner inte annars och tänka orkar jag inte.
Jag har upptäckt Taylor Swift eller mer än bara Love story, hon har gjort många bra tycker jag nu. Hon har spelat mest för mig nu de senaste dagarna.
Sabina tog körkort igår också så vi åkte runt och det gjorde mig taggad att faktiskt göra något åt mitt, men jag vet inte hur länge den känslan sitter i för sånt kan försvinna fort.
Och det är nio dagar kvar tills jag fyller det vill säga det är nästa lördag jag fyller och Vicky kommer upp den helgen det ska bli mysigt.
Ne nu ska jag försöka fokusera på det till imorgon FILOSOFI, fan.
Bild tagen av Sabina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar